Garanție

Condiții de garanție pentru produsele Ultralux®

Ultralux® este o marcă comercială a Boryana EOOD UIC817073523 cu adresa: Strada 12, 3 martie, Dryanovo 5370, Bulgaria.

Pentru produsele Ultralux ® , Boryana EOOD oferă asistență în garanție pentru clienții săi, în conformitate cu condițiile descrise pe pachetul care însoțește produsul.

Defectele apărute în timpul funcționării normale în timpul perioadei de garanție și în conformitate cu legile aplicabile și alte reglementări din Republica Bulgaria sunt considerate ca un eveniment de garanție.

  1. Valabilitatea garanției
  • Garanția este valabilă pentru defecte de service, defecte de fabricație, precum și defecte ale materialelor utilizate sau neconcordanțe în specificații.
  • Garanția nu este valabilă în următoarele circumstanțe: funcționarea necorespunzătoare a produsului, condiții de funcționare necorespunzătoare, defecte de interferențe externe (inclusiv întreruperi de curent), întreținere tehnică necorespunzătoare sau utilizarea unui serviciu neautorizat.
  1. Garanție
  • Perioada de garanție începe de la data cumpărării. Data cumpărării este certificată de factura / chitanța relevantă.
  • Perioada de garanție este indicată pe ambalajul produsului, precum și în specificațiile tehnice și / sau instrucțiunile de utilizare.
  • Termenul poate fi individual pentru un anumit produs în funcție de condițiile de funcționare și poate diferi de anunțurile de pe pachet, pentru care se completează suplimentar un card de garanție după un acord.
  • În cazul unei eventuale reparații sau înlocuiri a produsului cu unul nou, perioada de garanție NU este prelungită.
  • În cazul în care perioada de garanție a expirat, serviciul de reparații a produsului se efectuează contra plată.
  • Garanția nu acoperă defectele consumabilelor asociate (de exemplu, baterii nereîncărcabile).
  1. Tratarea reclamațiilor
  • Reclamațiile sunt tratate într-unul din următoarele moduri (se acordă prioritate): repararea produsului, înlocuirea produsului cu unul nou, acceptarea înapoi a produsului și rambursarea sumei plătite.
  • În toate cazurile de service în garanție, este necesar să prezentați o factură sau o chitanță pentru a certifica data achiziției și identificării produsului.
  • Reparațiile produselor sunt efectuate numai de un centru de service autorizat.
  • Produsele sunt trimise la centrul de service curățat și cu o descriere scrisă a defectului.
  • Ambalajul produsului trebuie să fie adecvat pentru transport.
  1. Adresa pentru depunerea reclamațiilor
  • Plângerile sunt depuse la site-ul comerciantului de la care a fost achiziționat produsul.
  • În caz de imposibilitate de a prezenta garanțiile în site, produsul poate fi trimis spre service direct la adresa: Depozitul central Boryana EOOD, str. Shipka 213, Dryanovo 5370, regiunea Gabrovo. Aplicarea documentelor de factură / chitanță și o descriere scrisă a defectului este o condiție obligatorie pentru respectarea garanției.